GÄSTBLOGG

hey loosers ;D ne skoja lite med er bara hehe
som ni kan läsa där uppe så är det inte kevin som skriver ;) märks nog gaaanska tydligt, kanske kanske inte?
aja, ni lär väl märka&förstå eftersom det står där uppe gästblogg och då äre ju ganska självklart att det INTE är kevin själv som skriver dessa rader.
nog om det nu.. så hur är det med er en dag som denna? dålig bra, tell me all about it :)
on my own side äre skitbra faktiskt, jävligt seg dag men annars är det prima ballerina vet ni!
fan vad jag fular mej, men eftersom kevin gav mej fria händer att skriva vad jag ville så kan jag fula mej hur mkt som helst ;D ah, han kan ju radera inlägget later. men det vågar han nog inte, för då blir det slagge 4 real!
detta är första gången jag gör "gästblogg" så vet inte riktigt vad jag ska skriva o sådär :p
..... OJ; jag har ju inte ens berättat för er vem jag är, oh shit :$ skämmigt



yepp; de här är jag, julie,  memyselfandjulie - kevins första gästbloggare!
känner mej väldigt cool hiiih.
vad vill ni veta tro? hm, ja jag är lite borta ibland, faktiskt jävligt förvirrad ibland oxå, sjuk i huvudet.. IBLAND!
öhm, snäll som in i (a) vad mer keeeeeeevin? :D
gillar inte att prata/berätta om mej själv, eller de beror på men just nu var det ingen sån dag.
fan vad meningslöst inlägg egentligen, but who care?!
kevin du slipper iaf uppdatera på 1 vecka nu eftersom jag lyckades skriva en hel bok om absolut ingenting! :)
se yah dont wanna be yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback