Helt underbar kväll..

Det började med att dra hem till pappa med Mio, Dennis och James. Började dricka där sen drog vi ut och träffade Martin och Polski vid 8 tiden. Satt oss o prata och drack öl. Sen drog vi till festen och det var inte så kul
*Blev inte insläppt
*"Ramlade och slog upp armen och benet"
*Blev jaggad av vakterna
fast sen drog vi och åt pizza igen på Milano haha. Nu sitter jag hemma och tar det lugnt med Dennis, han väntar på mig där ute så måste snabba mig. Ska ner i stan och sola och träffa folk..
Här är några bilder sen igår. trodde jag skulle ha flera bilder men det hade jag inte. Ska fråga dom andra som var med efter flera foton. Puss på er.
Pappa. Jag och Mio <3

Sista bilden är från Pizzeria Milano i Tomelilla.
Medina, Dennis, Mirsad, Polski, Martin och Linsa.
:)
<3

Kommentarer
Postat av: den enda som komenterar bloggen, aka polski

SKYYYYNDA

2010-04-17 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback