Kaffe Tips :)

Tjaa. Håller på att fixa ny header, ska fixa storleken på den sen.. Den är för liten så det ser konstigt ut men fixar den senare.. Sitter hemma och tar det lugnt med Dennis. Rebecca var nyss här så sjöng vi singstar "ABBA" haha riktigt roligt.. Fast jag är bäst så det blev inget motstånd.. Ska göra kaffé nu.. Jag lovar att jag gör det bästa kaffét i världen. Ni ska använda Zoega böner sen ska ni hälla i Completa Mjölkpulver. Då får ni det perfekta kaffét.. sen häller jag typ i 10 bitar socker men det behöver inte ni göra haha. Vet inte varför jag skriver detta ens, hade inget annat trevligt att skriva. men testa nu detta och se om ni kan " Handle the taste"

Bloggar mer senare ska laga kaffe nu och ta en cigg.
Pööözzz pözzzz





 


Kommentarer
Postat av: thea

hej

2010-04-15 @ 22:37:18
URL: http://lillythea.blogg.se/
Postat av: Josefine Nilsson

Jätte fin Header du har fixat. :)

2010-04-15 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback