Kibbewithstyle is back yaao

Men hallå bloggen. Haha jaa min första gästbloggare blev Julie.. Hon skrev om "ABSOLUT INGENTING", men det kan man så klart också göra ellerhur ? jag kom på efter att hon skrev det inlägget att jag har ju knappt berättat vem jag är ?  då börjar vi nu eller vad tycker ni ? aa kan ju inte vänta på att ni svarar vad ni tycker så då börjar jag på en gång..

Jag är född den 24 juli 1993 på Kristianstad BB, men är uppfostrad i den stora staden " TOMELILLA " , som ligger längst ner i sverige (SKÅNE). Har bott i tomelilla i hela 17 år snart. Jaa vad mer kan man berätta, *-) jaa just det jag spelar ju innebandy också i Österlens innebandy klubb, eller jag har snarrare gjort det i flera år men just nu orkar jag knappt någonting mera än att vara med kompisar och festa, det är det man ska göra i denna åldern ellerhur ? inte slitta ut sig på planen, utan på spriten ;). och jag går Handels programmet på Österportskolan i Ystad och ska utbilda mig till Reseledare när jag har gått klart skolan.. det var allting jag hade att berätta om mig..
Kommer tillbaka senare med nya och fräscha inlägg. Pösss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback