<3

Du fick mig att tro på kärlek, du gav mig ny livskraft, du ger mig kärlek som aldrig funnits innan. Du ger mig allting. När jag såg dig första gången, Paaaaaaw jag exploderade som jag har sagt, du var bättre än väntat, Fast det var inte allra första gången vi sågs men räknar inte den andra gången... P-aino (Pinsamt) Haha, älsklingens uttryck.
Finns inget bättre än att få håla om dig och pussa på dig. Du är så underbar att det inte finns ord att beskriva det. Behöver bara dig och ingen annan. Vad skulle jag varit utan dig? hur skulle mitt liv sett ut om du inte fanns bredvid, det hade varit som innan i 17 år, skolan, äta, sova, och det har jag tröttnat på, och det var fan tur att vi blev tillsammans, hade inte orkat flera år som bara gick utan att något hände, detta är den största händelsen i mitt liv, blev tillsammans med Kimberly den 5 december 2010 och den datumen kommer jag komma ihåg oavsett vad som händer. Älskar dig oerhört mycket.
5/12 - 2010 en datum jag aldrig kommer att glömma




Kommentarer
Postat av: kevins flickvän

så jävla underbar du är.

du är så sjukt jävla underbar

asså det går inte att beskriva.

guuuuuuuud vad jag älskar dig kevin om du bara visste!! <3

2010-12-13 @ 21:13:01
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback