<3

Känns som jag har förstört allting nu... Men fan.. älskar dig sjukt mycket och är så jävla orolig över dig, tänker på dig från morgon till kväll och även när jag sover ! Vet att jag inte är den bästa pojkvänen som finns, även fast du tycker det... Men jag försöker göra så gott jag kan. Men det är svårt, det är säkert jätte många killar som vill ha dig, det är därför jag är så orolig. Fast jag vet att du aldrig hade rört någon annan. men jag har berättat för dig hur jag menar. Vi blev tillsammans den 5 December 2010 och den datumen kommer finnas i mitt hjärta oavsett vad som händer. vill leva med dig dag och natt i all evighet. vet inte vad jag gör om du dumpar mig, vill inte tänka på det. Men hoppas inte du gör det. Älskar dig enormt mycket Kimberly Johansson ! DUÄRMITTALLT.

Vet inte hur jag ska kunna förklara hur mycket jag älskar dig, finns inga ord.. När jag hör din röst så blir jag så jävla glad. Jag gör verkligen allt för att jag ska få vara med dig hela mitt liv.. VERKLIGEN allt gör jag.
När jag träffade dig den 4 december, FYFAN blev förälskad i dig direkt. INGEN VERKLIGEN INGEN ska försöka förstöra detta vi har.

FÖRSTÅR NI DET TJEJER OCH KILLAR ? ingen kommer någonsin förstöra detta. Vi är fucking förälskade i varandra !!!


Kimberly Johansson betyder allt för mig !! Älskar dig otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback