Är det jag som gör något fel eller har jag bara en dålig kompis ?

Paaaaaaw... Hade kunnat skriva en hel bok om detta egentligen.. Men får dra en sammanfattning.. Hoppas ni orkar att läsa...
Jag började gå i samma klass som honom i 7an, blev bästa kompisar och var med varandra varje dag, dag och natt, hela tiden. Det gick 1 år.... det gick 2 år... När vi började i 9an, så kom där nya 7or in på skolan. Min kompis blev då kär i en tjej i 7an... Jag accepterade det så klart.. Men han var med henne för mycket, jag var inte ens med honom i skolan längre... Blev totalt dissad.. När det tog slut ett halv år senare så kom han tillbaka till mig, och jag godtog hans förlåt så klart, för det var ändå min bästa kompis..
Sen gick det 1 år till, vi började gymnasiet och jag kom in på handel och han ingenting... IV.
Han träffade en tjej i Göteborg, Jag sa till han " Dissa nu inte mig som du gjorde på Kastanjeskolan" Han bara : Nej! Aldrig , kommer typ aldrig träffa henne...
Jag var med han efter skolan varje dag som vanligt, men på helgerna dissade han mig, och jag fick sitta hemma och vänta på att han skulle komma på söndag kväll. Och så höll han på i ett jävla bra tag..
Nu går jag i andra ring och han har hoppat av skolan, och träffat tjej i Blekinge nu.. Jag har ju brud i Göteborg nu men kommer Aldrig dissa mina kompisar helt pågrund av det. Jag kommer träffa henne jätte mycket för jag älskar henne och om det ska kunna håla så måste man träffas också.. Men jag tycker att man inte behöver åka upp varenda helg utan att tjejen också  kan komma hem till en så sina kompisar får träffa bruden.. Men det tycker inte han...
Iallfall så har han brud där nu, och jag sa till han idag " Ska vi till malmö imorgon bror " Han bara : Jafan har inget annat att göra. Jag bara " Okej gött" Han bara : Ja bror ! :D... Och så får man ett sms, Jag ska till min brud imorgon, sorry.. Vi får hitta på något någon annan dag. Och innan jag träffade honom idag så har jag inte sett killen på 4 VECKOR. Och det är min bästa kompis.... Enligt mig iallafall.. Vet inte om han har tröttnat på mig eller om han är en sån som tar brudar förre sin Bästa kompis.. Finns inget man kan göra men.... Ja livet är tungt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback