Ny Header !

Headern har min underbara flickvän gjort.
Kolla hennes blogg :)  http://kjjohansson.blogg.se/
Jul klappar har vi fått, glöggen är slut, ölen är slut, Maten är i min mage... Så finns väl inte så mycket att göra ikväll, ska spela call of doty med Marcus och Refki sen och blir väl lite fifa med, sen ska man kolla film och äta mycket Godis och chips :) och dricka Julmust så Klart !!!!
Imorgon blir en väldigt jobbig dag,, ingenting att göra... och så längtar jag som fan tills min bebis kommer så tiden kommer gå väldigt väldigt sakta... :(. Blir väl att spela Call of doty hela dagen :P
Sen på söndag drar man in till malmö så jag är där vid halv 1 sen kommer Älsklingen vid 1 tiden :) sen drar man och shoppar om mina fötter är helt läkta, annars blir det tomelilla på en gång och sola sen kolla bio på kvällen, blir underbart... Hon stannar tills den 30de, sen är det nyår ! sen åker man upp till Älsklingen i Göteborg den 2 januari och stannar till 9de :D Underbart !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback