Sista dagen 2010 här !

Nu är allra sista dagen här 2010 !
Nu är det bara 365 dagar + lite till tills jorden går under !
Nu har jag varit Tillsammans med min brud i 26 dagar !
Nu har jag bara 3 Terminer kvar i skolan !
Nu måste jag börja ta min skolgång på allvar !
Nu är det sista spriten som ska ner i min kropp IDAG!
Nu så börjar man dricka upp allt, Malibu, vodka och öl ska ner i min mage idag !
Nu har jag börjat att blogga på Nattstad också, här är länken www.nattstad.se/kibbewithstyle
Nu önskar jag gott nytt år till alla mina bloggläsare!!
Älskar min Kimberly johansson !

Kommentarer
Postat av: kimberly baby johansson

<3

2010-12-31 @ 12:33:19
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback