9 SKOL DAGAR!!! :D

Idag är det den 28 maj, och bara 9 skol dagar kvar innan det är sommarlov!. Riktigt jävla skönt:D. Den 10de juni slutar vi och då blir det Lokalfest i Tomelilla, det kommer att kosta 20 kronor inträdde och det kommer bli riktigt fett för det är jag, Dennis och Emir som kommer hålla i festen.. Idag blir det inget party för min del, ska chilla med Dennis istället. Imorgon blir det Tosselilla med Dennis, Arbnor, James och Mirsad.

Fick hem brev igår från kommunen där jag fick reda på att jag inte fick något sommar jobb. Riktigt bull men ändå skönt på ett sätt :). Det som är bokat till sommarlovet är Blekinge med Dennis, Köpenhamn med Dennis, Tyskland med Dennis och Aik - MFF borta! Sen blir det fest all the summer long man!!!.

NEDRÄKNINGEN TILL SOMMARLOVET : 14 DAGAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback