Länge sen ? :)

Ja då sätter vi igång igen efter 1 veckas pausande i bloggen, hade typ helt glömt bort att jag ens hade blogg. Men det är många som har frågat varför jag slutat blogga m.m, jag har haft mycket att göra nu innan sommarlovet, men nu sitter jag ändå bara hemma och dricker MONSTER och lyssnar MFF - Brommapojkarna på Radion, så då har man ju ett gyllenetillfälle att skriva lite här. Idag var det skola som vanligt, Innan skolan var jag på Repulse i tomelilla och sen åkte jag till skolan, började vid halv 11. Hade svenska och fortsatte att läsa på min bok "Ondskan", sen blev det lunch och efter det studiepass. På studiepasset kollade jag, Nathalie och Simon någon film som vi inte hade sett " Stone cold" riktigt dålig film.. Aja sen drog man hem och träffade Dennis, Handlade lite grejer med oss hem och satt och spelade FIFA 10, sen drog vi ner till Pirri Pirri och åt Pizza och kollade MFF, men dom stängde 9 så vi var tvugna att gå hem i Halvlek... Sitter nu hemma och lyssnar radion som ni vet. Imorgon har man lita annan dag pga att lärarna är på någon utbildning så vi börjar halv 11, sen på Onsdag är man ledig, riktigt skönt. :) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback