Dagens planer



Dagens planer ;

Idag är det skola, som vanligt... Slutar vid tjugo över 4, för jag har studiepass:/
Men jag måste gå på det, är lite efter...
Efter skolan drar jag hem, blir kanske sola :)..
Sen ska jag så klart prata med älskling,
Ska sluta röka, börjar idag, men börjar att trappa ner
till 3 cigg om dagen, har rökt en idag, Men jag klarar det
Jag gör det för jag vill leva ett långt och bra liv tillsammans med min älskade kimberly,
Sen på fredag slutar jag att röka riktigt, jag lovar jag kommer klara det !!!
På fredag åker jag upp till Göteborg och hem till älskling som sagt,
Fyfan vad glad jag är, att jag hittade den finaste och underbaraste tjejen på denna jord,
Hon är den ända som fångat mitt hjärta, och den ända jag vill ha !
Fyfan vad jag älskar henne !
Lämnar aldrig min kimberly johansson !!


Kommentarer
Postat av: kimberly baby johansson

så jävla underbar ..

älskar dig :( <3

2011-02-01 @ 11:22:49
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback