Onsdag 2 februari



Det är den 2 Februari 2011.
Tiden går så fort.
2 månader med älskling på lördag !

Det börjar gå bra i skolan nu, hade 4 prov som jag la efter i igår,
Gjorde alla och fick godkänt på allihopa !
STOLT över mig själv, första gången någonsin,
Och det fortsatte, gjorde 2 andra prov idag, fick Godkänt på båda två !
STOLD över mig själv ännu en gång !
Ska fortsätta att plugga nu så jag inte ligger efter mera.
Måste dra från skolan vid 3 idag, ska till Tandläkaren då,
Sen vet jag inte vad som händer, men det ser jag senare :)
Imorgon blir det GÖTEBORG till mitt älskade Kimberly !
Ska kolla om jag hittar praktik plats i Göteborg också,
får pengar av mamma att åka upp och praktisera varje vecka,
isåfall hade jag åkt upp varje onsdag och åkt hem söndagar,
tills vecka 11, det hade varit riktigt underbart !
Hade blivit 5 av 7 dagar hos älskling i veckan,
DET HADE VARIT HELT MAGISKT !

Älskar dig kimberly,
Imorgon !!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste fixa praktikpöats i göteboooooorg sp kul det hade varit

loveuuuuuuuu

2011-02-02 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback