Bio och Knappen

Kom hem för typ 1 timme sen från Bion med älsklingen, kollade Saw 3D, den var riktigt jävla bra fast där var inte så mycket 3D effekter.. Men annars en sjukt bra film, bästa Saw filmen iallafall.


Efter filmen så skulle vi gå till centralen för att ta bussen hem, men då trillade jag på isen och för det inte skulle vara pinsamt så resta jag mig direkt och för fort så då flög knappen av på mina byxor så fick stå och leta efter den i typ 10 minuter sen hittade älsklingen den..


Haha det var en uteliggare som kom fram till mig och kimberly idag på centralen och frågade om pengar till bussen och jag gav han lite, men han ville ha mera av mig, tycker han skulle vara nöjd att han ens fick något, det är inte många som ger pengar till såna, inte vad jag ser iallafall, när jag kollat har ingen gett någon uteliggare, tycker det är synd om dom men dom kan inte tro på lyx iheller, dom får vara glada för vad dom får...


Ska kolla någon film nu med älskling, efter vi ätit lite och druckit lite kaffe.
Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback