Dagens planer



Dagens planer ;

Vaknade för 30 minuter sen, då min älskling hade skrivit
Hihi, blir så glad när man vaknar av ett sms från henne.
Love it ! Sen bad jag henne ringaa mig så pratade vi en stund.
Jag sitter iallafall hemma nu, igår så frös jag skit mycket och var helt varm,
sen skulle vi ha kladdekaka, men fyfan vad illa jag mådde när jag såg den,
höll på att kräkas.. Men gjorde aldrig det. Mamma väkte mig 5-6 imorse och fråga
"Ska du till skolan " jag var helt död, så sa typ inget fast jag kolla på henne,
hahaha så mamma bara " jag missar jobbet, för du svarar ju inte"
Ska jag sjukanmäla dig kevin ? jag bara " ...... m... "
Sen däcka jag igen haha, nu sitter jag i soffan och ska snart äta frukost.

helgen var underbar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback