Dagens planer

Dagens planer ;
Vaknade runt 10 tiden, spelade lite Zombies med Marcus på Call of doty, black ops !
Sen spelade vi två matcher i fifa, han vann båda, och när jag skulle gå ifrån och ta en cigg,
så drog han i mig, och skrek, jag är bäst och sånt, så blev sur,
slängde mig över honom i soffan och vi bråkade, haha på skoj..
Vi flippar alltid så, Jag är starkare än han såklart, så han hade ingen chans,
efter jag slått han lite så gick jag ut och tog en cigg.
Sen har jag pratat med min älskling i luren typ hela dagen,
om 2 timmar blir det handboll, Sverige - Serbien !
Krossa serbien !
Sen ska jag bara chilla på livet ikväll, gå ner i byn och handla något gott hihi..
Kanske tar en sväng i bilen med Emir och Oliver sen också, får se :)
Älskar min Kimberly om ni inte visste det :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback