Dagens planer och my lovely baby



Dagens planer;

Idag när jag kommer hem vid 5 tiden.
så blir det varmt bad och kaffe,
och prata med älskling i luren !
Sen blir det bara att kolla någon film.
Kanske är någon fotboll på tv idag, så fall så slår jag
över på det så klart.
Saknar min älskling enormt mycket,
var hos henne för 10 timmar sen och nu är jag 5 timmar ifrån henne
mycket jobbigt... Att man kan sakna någon så här mycket
trodde jag aldrig, hon är i mina tankar hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör
så ser jag henne och tänker på att få vara med henne..
Men nu är det så att det inte går att vara med henne alltid för hon bor i göteborg
och jag i Tomelilla, men vi träffas faktiskt över mycket ändå fast det är så lång distans,
har träffats varje helg sen vi blev tillsammans och var hela jullovet,
Ska till henne den 4 februari och vara där över den helgen då vi har 2 månader
på Lördagen den 5 februari,
Längtar som fan !
Sen kommer hon till mig den 18 februari och stannar hela lovet!!
Så jävla nice !
<3
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback