Den otrevliga läraren, del 2

Den efterblivna och otrevliga läraren har någon psykisk sjukdom.
Hon säger att hon aldrig sagt såna dumma saker till mig och att jag fantiserar om det.
Hon tror verkligen att hon inte sagt det, och jag sa att jag har fler som hört det,
Lina kom med mig till läraren och berätta exakt samma sak som mig,
hon bara ni båda har fantasier,
sen har hon slått mig i huvudet med en sån pinne man har till tavlan,
och säger att det var skoj, det är inte kul ett skit, snart ska jag ta den pinnen och köra upp
någonstans på den jävla kärringen.
Jag svär hon är ritkigt efterbliven.
Man säger inte som hon gjorde, jag bara jag kan itne detta provet.
Hon bara; nu får du ta och vissa att du inte är någon idiot,
jag bara; jag kan inte det vad är problemet ?`
Hon bara; jag ska borra ett hål i din hjärna så det kanske rinner ut lite information,
hur fan kom du ens in i skolan, min dotters barn kan mera än dig om hon är inte ens 3 månader.
Efterbliven KÄRRING !! får fucking spel på henne...

Har lektion med henne nu och sitter ute i soffan, tål inte hennes äckliga klassrum,
och jag och lina får ändå inte vara där inne för att vi röker, och det luktar..
Så kan hon inte göra, vilken efterbliven tant, hon måste nog in på sånt Sangt lars,
hon är nog Dement !!!!!






Kommentarer
Postat av: kimberly baby johansson

sv: joo när dom är bäbisar :(

haha älskar dig <3

2011-01-12 @ 11:29:26
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback