Derra och kibbe, minns du ?

Det började när vi gick i 7an, 2007.
Vi hamnade i samma klass, vi började prata med varandra.
Du blev min bästa kompis, du blev min bror.
Vi var med varandra varenda dag, morgon, skola, kväll och natt.
Vi gjorde allting tillsammans, ställde upp för varandra hela tiden,
dagarna gick, månader gick, åren gick och vi var fortfarande kompisar,
2009 i 9an så fick Dennis byta till parallel klassen för vi gjorde för mycket
skit tillsammans, och då träffade han en tjej som gick i 7an och då blev allt katastroff,
Vi var aldrig med varandra på några månader, minns inte hur länge deras förhållande höll riktigt
men det var någon månad. Men strunt samma, sen efter det så godtog jag hans förlåt,
och vi blev vänner igen, sen började 1an, jag kom in i handel och han i IV,
Gick bra för mig, inte för han, Han hoppade av skolan och jag fortsatt.
Han har nu hittat en brud i Ronneby i Blekinge,
Han skulle egentligen vara hos mig på nyår men han var hos henne,
och då blev jag faktiskt riktigt sur för vi hade bestämt det sjukt länge,
men vi pratade med varandra igår, och jag förstår varför han stannade hos henne i 4 veckor,
jag hade ju inte sagt nej om att stanna hos kimberly i 3 veckor till, verkligen inte
Så förstår han, men man kan inte iheller bara ta flickvännen förre och låta kompisen som
funnits i 4 år bara bli tappad typ, det är också fult, men det är sånt man kan prata om
Jag har aldrig haft något förhållande och blivit sur på dennis när han fixat brud,
men nu inser jag hur det är han älska någon, det är magiskt, man vill bara vara
med tjejen hela tiden och aldrig släppa henne, så därför tar jag tillbaka allt dumt jag sagt och gjort
dig Dennis.
så jävla skön kille är du !!!
Älskar dig

Kommentarer
Postat av: KUNGEN

ful du är!!! KNYDA

2011-01-10 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback