Frågestund, kevin svarar

Sv;
Tack så mycket.
okej ska svara så gott jag kan :)
Tyvärr så är det ju som det är, alla killar tittar på utsidan, på bröst, rumpa och ansiktet.
Men det finns ju också killar som vill ha en snäll tjej och skiter i utsidan,
men då får du nog leta ett bra tag, för det finns inte många såna.
om ni har varit kompis så vet jag inte riktigt.
Men om ni inte har varit kompisar, så ska du berätta för honom exakt vad du känner
sen får du hoppas på att han är intresserad av dig också, vet faktiskt inte vad du kan göra mera.
hoppas den informationen hjälper.
Jag har en flickvän som har både insidan och utsidan !! och det är underbart.
Lycka till ! :)

Kommentarer
Postat av: J

Vi lever tyvärr i en värld där utseendet spelar stor roll och detta tycker jag är fel. Men självklart är det så att alla har olika smak och det finns alltid någon för alla :) Jag tror också att man kan börja gilla nästan alla människor om man får chansen att lära känna personen så man får ta alla chanser som finns!

2011-01-11 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback