Måste göra ett val till sommaren !

I sommar blir det antingen Reseledar utbildning i spanien
eller Kör kort och en nice bil.

Måste göra mitt val så snart som möjligt, behöver lite hjälp

Har velat bli reseledare ända sen jag var liten och var utomlands första gången,
och jag går inriktning turism för er som inte visste, så det är min största dröm att få jobba utomlands,
Utbildningen kostar 20 000 kronor och är för 16 - 18 åringar och man får jobb efter om man klarar allt,
på Fritidsresor, hade varit nice, för det är det jag vill bli.
Men annars kan jag vänta med utbildningen tills nästa år då jag tar studenten och
ta kör kort och köpa bil denna sommaren.. men vet faktiskt inte vad jag vill inu,
får väl tänka lite mera på de,

Att ha bil direkt när man blir 18 vill alla, och jag också.

Hjälp mig lite !
Så är ni snälla !





Kommentarer
Postat av: Frida

Jobba och tjäna ihop pengar och sen ta körkort

2011-01-20 @ 15:18:53
Postat av: kimberly baby johansson

jag tycker först körkort.. <3

2011-01-21 @ 08:41:33
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback