Mys med film och 1 månad

Har precis kollat Just my luck , om ni inte sett den filmen så måste ni verkligen se den !, handlar om en kille som har riktig otur och en tjej som har riktig tur !! ska inte berätta mera men den måste ses!!!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på internet medans Kimberly är i Duschen, sen ska jag ut och ta en cigg och sen blir det duschen.

vet inte riktigt vad jag ska skriva om, om ni har några förslag på vad ni vill veta mera om mig eller något så bara skriv till mig antingen här eller på facebook...

Går dagen var jätte mys la och kollade film hela kvällen (natten) och tjocka oss med massa chips och läsk, haha (a)

Ja som sagt ikväll blir det Harry potter på bio, vissa säger den är jätte bra och vissa säger den är jätte dålig och vissa säger sådär, så vet inte riktigt vad man ska tro så därför åker jag och älskling och kollar på den ikväll hihi, kommer bli mysssss..

Här kommer lite bilder på allt möjligt (y)






 


Kommentarer
Postat av: you know ;)

iiihhhhhhhhhhhhhhhhh KNYDA

2011-01-05 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback