Skolan med bilder

Idag har det varit en lång och jobbig dag i skolan,
hade fett jobbigt möte klockan 11,
Sen har jag haft svenska och lyssnat
på redovisningar
Sen hade jag digitala foton
och då passa vi på och ta lite bilder,
blir inte så bra men lägger ut några
omgjorda bilder från dagens lektion,
varje onsdag kommer det bilder från digitala foton !
Så det var dom ända, nästa onsdag blir det flera, orkade inte ta flera idag..
Nu ska jag äta, sen kommer Emir och då ska vi köra runt lite, ska på ett ärende också (Privat)
Längtar tills den 4 februari för då ska jag upp till älsklingen !! <3

Kommentarer
Postat av: kevins flickvän <3

så fin..........................................

2011-01-19 @ 18:40:11
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback