Text om min Kärlek till Kimberly Johansson

Har aldrig trott på kärlek, har alltid tyckt att det var en bluff och aldrig någonsin älskat eller gillat en brud.
Men har alltid haft någon känsla av att det hade funkat med Kimberly om hon hade bott närmre,
har snackat med henne i 4 år, men har aldrig tyckt det var lönt att träffa henne och börja gilla henne
för distansen, men den 4/12 2010 träffade jag henne för första gången i göteborg, och mitt hjärta exploderade
Jag blev kär vid första ögonkastet som i en film, det var verkligen som i en film, blev förälskad i henne direkt.
Blev tillsammans med henne redan dagen efter den 5/12 2010, jag kände på mig att det kunde funka ändå med distansen, så jag tog vara på chansen jag fick och vi blev tillsammans. och jag ångrar verkligen inte det, fyfan vad jag blev lycklig och jag är så fruktansvärt lycklig. Det är inte många som tror på distansförhållande, men jag och Kimberly gör det, vi kommer vara tillsammans föralltid, TRO MIG, Vi kommer det.
Hon gav mig ett hopp på kärleken och i livet, hon gör mina dagar ljusa istället för dom mörka dagarna jag brukar ha. när man inte ser fram mot någonting, bara samma trend hela tiden, skola, äta, sova... Nu är det skola, äta, sova och prata med älskling och vara med henne, det är det underbaraste som finns. Är så himla glad att jag har fått en sån fin tjej som bryr sig om mig, och ställer upp oavsett vad som har hänt eller händer, hon som gör vad som helst för mig, och jag gör vad som helst för henne, jag kan vara mig själv med henne och göra massa knäppa saker utan att känna mig (Töntig), eller vad man ska säga. Hon är det underbaraste personen som finns och som kommer vara i mitt hjärta oavsett vad som händer, Har varit tillsammans med henne i 1 månad och snart 1 vecka, och det kommer bli så mycket mera, hela livet tillsammans. Mår så jävla bra nu, kommer börja ta mina studier på allvar nu också, för nu har jag något i mitt liv som gör mig glad (Äntligen) Nu har jag någon att se fram emot att träffa igen och någon jag kan säga allting till, och som jag kan gråta för om det behövs.
Kimberly är den vackraste och snällaste tjej på jorden, och jag fick hennes liv att dela med mig, med kevin eriksson. Jag kommer aldrig lämna henne, aldrig någonsin, ingen har fått mig att må så här bra som jag mår nu, Hennes ögon, hennes leende gör mig så glad att jag bara vill dansa och skrika ut min kärlek till tjejen, när hon pratar så får jag fjärilar i magen och mest när hon säger att hon älskar mig, det har ingen annan gjort till mig innan och jag har aldrig sagt det till någon iheller, det ordet är verkligen magiskt. Hon är min prinsessa som jag tar hand om oavsett vad, behandlar henne med kärlek, och kommer alltid göra det.
Hon är den som får mig att le och får mig inse vad livet har för mening, och det är kärleken till henne som jag vill dela med mig här på bloggen, hon är magnifik, exelento, perfecto !
Älskar min Kimberly johansson !!
Ingen kommer någonsin kunna förstöra någonting i vårat förhållande,
Har försökt att förklara kärleken till henne nu,
svårt för mig eftersom jag älskar henne så mycket att jag knappt kan berätta det med ord.
men hon vet iallafall hur mycket jag älskar henne, ville bara skriva ut detta här också.
Så alla kan veta att jag har den underbaraste flickvännen på denna jord.
Kimberly (L) Kevin 5/12 2010 - Förevigt

Kommentarer
Postat av: kimberly baby johansson

älskling texten gjorde mig tårögd,

ingen har skrivit såhär om mig innan ,

ingen har sagt så fina ord till mgi som du gjort

eller skrivit, du tuchade mitt hjärta älskling,

du får mig att le så sjukt lätt.

älsakr dig som fan vi föralltid,!

sukt din text älsk<3!

2011-01-10 @ 23:04:37
URL: http://kjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback