Vad jag än gör så hjälper det inte ?

Vad jag än gör så hjälper det inte ?
Jag gör vad som helst för att Dennis ska inse att han gör fel mot mig, och alla andra..
Men han förstår inte, eller jo ibland,
jag ringde han i torsdags, han sa jag ringer dig senare, jag bara okej bra.
Han ringde inte så klart,
Väntade ända tills måndags, jag ringde han, det var upptaget, sen skett jag i att ringa.
Jag berätta för Kimberly vad han höll på med, hon vet allting om min och Dennis vänskap,
så hon skrev till han på Facebook i onsdags, och efter det ringde han mig,
han ringde inte mig, när jag skrev, att han skulle ringa. Konstigt..
och det sa jag till han när han ringde, jag bara varför ringde du aldrig mig i torsdags,
Han sa ; Min mobil har legat i en låda, jag kollar aldrig den när jag är hos min brud,
jag låtsades som att det var sant, men det var det inte, för jag ringde honom i måndags och det var
upptaget, väldigt konstigt.
Iallafall så sa han, att han hade gjort fel, och skulle skärpa sig, och han hade varit en riktig fitta,
jag bara det är bra att du inser det dennis, skärp dig nu förfan,
om du tar en brud före mig så är du ritkigt störd, du har känt mig i 5 år, varit med mig varje dag,
gjort allt tillsammans, och hon har du känt i knappt 2 månader.
Jag och dennis har gjort allt tillsammans, vi har haft  så jävla kul tillsammans, hjälpt varandra med allt,
om något varit knas, så fixade vi det tillsammans, därför jag inte kan släppa honom och därför jag inte kan bli sur på honom, men snart går han faktiskt för långt, han har skitit i mig sen den 12 december, och det är den 21 januari nu, han har kommit hem en gång men då var jag i göteborg, men han har varit hos sin brud konstant i 1 och en halv månad typ...
och du säger att din brud inte lägger sig i, i det som vi skrev i privat på facebook,
Konstigt att hon inte bryr sig om dig, om ni är tillsammans,
spelar ingen roll vad det handlar om, tycker sin tjej ska bry sig om en,
och kimberly var inte kaxig mot dig så det spelar ingen roll,
hon vill bara samma sak som mig, att du inte ska komma hem till tomelilla och sen ringa mig
och säga, ska vi hitta på något ? efter en och en halv månad, är inget andra handsval till dig.
När det tar slut mellan dig och Rosinja så ska du också känna hur det känns att bli dissad på grund av att man har tjej, Jag hoppas verkligen att det håller länge mellan er, men hoppas på ett sätt att du får känna hur det känns
att inte ha någon tjej och bara sitta hemma och vänta på sin kompis, det är inte kul.
Så har jag fått göra några gånger i mitt liv för du dissat mig för brudar hela tiden,
Nu har jag Kimberly och jag lovar er alla som läser detta att jag och hon kommer vara tillsammans i all framtid,
så Dennis du kommer få känna av detta mycket om du förlorar Rosinja, lycka till säger jag,
men tyvärr tror jag inte på er.
:'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

de skulle nästan kunna va jag som skrivit de. PRECIS likadant för mig, helt knas! ;o

det är inte kul asså.

man dissar inte kompisar för flick/pojkvännen o tror man kan komma tillbax sen ifall allt skiter sig.



(dock är jag tjej. )

2011-01-22 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback