Vaken sen 3.. nice..

Igår vet ni hur det blev, att jag stannade hos älsklingen tills i morse
Vaknade vid 3 tiden och la i sängen och pratade med älsklingen
sen åt jag frukost, och sen kom det jobbiga klockan kvart i 5 i morse
att jag skulle lämna henne än en gång, det är det jobbigaste som finns,
älskar henne oerhört mycket så man blir ganska ledsen när man ska hem
och sitta hemma och vänta tills nästa gång vi ses och det blir om 2 veckor..
Vi har haft så jävla underbart tillsammans, riktigt nice,
hon är min lilla Fadelaine och jag älskar henne hihi. kimberly knows what fadelaine is hihi :)
Tåg resan hem idag var ganska jobbig, folk väkte mig typ 10 gånger,
en idiot slängde upp min väska utan att fråga mig, han kasta upp den i hyllan, eftebliven
och någon sa till mig ta bort dina skor, och alla var helt sura, mens dagen idag eller  ?
Det kan man undra...
Kom till skolan för en kvart sen och lyssnar på min lärare som pratar om någonting, i don´t know
men får försöka lyssna nu, men tänker bara på min bebis hela tiden..
Slutar halv 5 idag och har redovisning om 1 timme, måste plugga på den nu.
Bloggar mera sen.

Älskar dig Kimberly !

Kimberly fixade min header igår som ni kanske ser, att jag har ny,
och ny design också.
För att komma till hennes blogg klicka på bilden här Under





<3


Kommentarer
Postat av: kimberly baby johansson

aaaw älskar dig baby

saknar dig osm fan vill vara med dig helatidne :(

det är tvääääääärsvårt att se dig gå mot tåget eller hållplatsen

man blir så ledsen :(

älskar dig min fadelaine <3

2011-01-17 @ 11:01:36
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback