Jävla kärring

läraren som har slått mig med pinne i huvudet och kallat mig efterbliven och att jag inte har någon hjärna
hon diskriminerade mig idag, vi skulle ha prov och hon skulle ha koll på alla skärmar, men då flyttade hon bara min bänk så hon bara såg min dator, och det gick jag verkligen inte med på, det är riktig diskriminering, jag tar det så iallafall, sen tänkte hon sno min mobil när den la på bordet och gick och stängde ner min dator hela tiden för att vi gjorde prov, men jag var klar före dom så jag satt vid facebook, men det spelar förfan ingen roll när dom andra hade prov ändå, sen stod hon ivägen och lätt mig inte gå ut och tog tag i min arm och tryckte i sönder den, fick damp och var nära på att slå i sönder idioten. Man gör inte så ! man behandlar väl alla elever likadant om man är lärare ? EFTERBLIVEN KÄRRING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback