Svar på kommentar

Anonym om Vad jag än gör så hjälper det inte ?:
de skulle nästan kunna va jag som skrivit de. PRECIS likadant för mig, helt knas! ;o
det är inte kul asså.
man dissar inte kompisar för flick/pojkvännen o tror man kan komma tillbax sen ifall allt skiter sig.

(dock är jag tjej. )

Svar;

Ja, det är sjukt tråkigt att sånt händer,
Dom som dissar en kompis som funnits för en alltid,
är ingen bra kompis, har jag äntligen kommit på,
man gör inte så.. Dålig stil,
Jag har min flickvän nu iallafall, och är Extremt jävla lycklig !
tur hon finns för mig, annars hade jag inte klarat av det.
Skit i den personen som dissat dig för en kille,
hon kommer inse att hon gjort fel sen,
men ta inte tillbaka henne,
kommer aldrig ta tillbaka honom, han har gjort så jävla många fel,
tagit brudar, sen kommit tillbaka och sagt att det aldrig ska hända igen,
men sen händer det igen, ingen man kan lita på ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har hänt sjukt många gånger för mig med, fan tur man har andra kompisar, men ändå är de hon utav dom alla jag kännt längst och litat på till 100%.

vi kunde prata om allt mellan himmel o jord o nu är hon i stort sett borta, de gånger hon kan träffas är ifall hennes pojkvän ska iväg osv..

man är lixsom ett andrahandsval, sjukt irriterade att hon inte fattar hur jävla mkt fel hon gör mot alla heller, hoppas hon inser det ifall det skiter sig mellan dom två o inte har några kompisar kvar.

det svider dock att göra så mot henne även att de verkligen är det man ska och borde..



men iallafall, du och kimberly är sjuuuuukt söta tillsammans, hoppas verkligen det håller tvärlänge och att ingen förstör mellan er. (:

kram!



2011-01-24 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback