Svar på svar ! :)

Anonym om Svar på kommentar:
det har hänt sjukt många gånger för mig med, fan tur man har andra kompisar, men ändå är de hon utav dom alla jag kännt längst och litat på till 100%.
vi kunde prata om allt mellan himmel o jord o nu är hon i stort sett borta, de gånger hon kan träffas är ifall hennes pojkvän ska iväg osv..
man är lixsom ett andrahandsval, sjukt irriterade att hon inte fattar hur jävla mkt fel hon gör mot alla heller, hoppas hon inser det ifall det skiter sig mellan dom två o inte har några kompisar kvar.
det svider dock att göra så mot henne även att de verkligen är det man ska och borde..

men iallafall, du och kimberly är sjuuuuukt söta tillsammans, hoppas verkligen det håller tvärlänge och att ingen förstör mellan er. (:
kram!
Svar;
Ja det är riktigt tur att man har andra, Ja så är det med mig också, eller har känt många sen jag var jätte liten, men den kontakten mellan oss är inte så bra längre, denna killen som gjorde såhär mot mig, eller gör, har jag känt sen i 7an alltså i 5 år, Men han är också den jag kunde säga allting till och göra allt med, men jag har en riktigt bra kompis nu som är där för mig alltid, och gör allt för mig, men saknar ändå den andra, men han kan inte hålla på som han gör, och tro jag är något jävla andrahands val, för det är jag inte och kommer inte vara det iheller, har bättre vänner än honom som bara sviker mig hela tiden fast man försöker göra det bra,
Tack så jätte mycket, blir glad när folk säger så ! Det kommer det att göra ! kommer hålla oändligt länge !
Nej ingen kommer lyckas ändå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback